Toto je text odstavce. Klikněte na něj nebo stiskněte tlačítko Spravovat text a změňte písmo, barvu, velikost, formát a další parametry. Chcete-li nastavit styly odstavců a nadpisů pro celý web, přejděte do sekce Motiv webu.

FAQ — Sruby u Železné Růže

  • 1) Kolik osob ubytujete a jak jsou sruby rozdělené?

    Ubytujeme až 12 osob ve dvou samostatných srubech. Srub u Potoka (max. 6 osob, 3 ložnice) a Srub u Lesa (max. 6 osob, 1 ložnice přistýlky v obývací části). Oba mají obytný prostor s kuchyňským koutem a koupelnu.

  • 2) Lze pronajmout celý areál?

    Ano. Na přání Vám pronajmeme celý areál (oba sruby) až pro 12 osob.

  • 3) Jaké je vybavení kuchyně a technické zázemí?

    V obou srubech je plně vybavená kuchyně (myčka, lednice, sporák, trouba, mikrovlnná trouba, kávovar). K dispozici je Wi‑Fi, televize a rádio.

  • 4) Je Wi‑Fi v ceně?

    Ano, Wi‑Fi je zahrnuta v ceně pobytu.

  • 5) Jak se topí a je uvnitř oheň?

    Primárně elektrickými přímotopy; pro atmosféru je dle srubu k dispozici krb/krbová kamna. Dřevo je připraveno v areálu.

  • 6) Jaké je venkovní zázemí?

    Na cca 3 500 m² soukromého pozemku najdete přírodní koupací jezírko, kryté terasy, ohniště, travnaté plochy pro hry a parkování u objektu. Les je doslova hned za zády.

  • 7) Jsou povoleni domácí mazlíčci?

    Ne. Ubytování je bez domácích mazlíčků.

  • 8) Je objekt nekuřácký?

    Ano. Uvnitř srubů se nekouří.

  • 9) Je areál vhodný pro rodiny s dětmi?

    Ano. Travnaté plochy a klidné prostředí jsou ideální pro rodiny. U přírodní vody prosíme vždy o zvýšenou opatrnost a dohled nad dětmi.


  • 10) Jaké jsou časy příjezdu a odjezdu?

    Příjezd obvykle sobota (nebo neděle) 14:00–17:00, odjezd sobota (nebo neděle) do 10:00. Konkrétní čas potvrdíme v podkladech k rezervaci.

  • 11) Nabízíte týdenní i kratší pobyty?

    Pro letní sezónu upřednostňujeme týdenní pobyty (so–so). Mimo sezónu jsou možné víkendy a zkrácené pobyty (min. 2 noci) dle dohody.

  • 12) Jak probíhá rezervace a platba?

    Rezervaci potvrzujeme po úhradě zálohy ve výši 50 % (splatnost do 3 dnů). Doplatek se hradí před zahájením pobytu / při příjezdu dle potvrzení rezervace.


  • 13) Požadujete kauci?

    Ano, před začátkem pobytu vybíráme vratnou kauci 3 000 Kč.

  • 14) Jaké jsou storno podmínky?

    Zrušení 30 dní před příjezdem: 0 % ceny. 14 dní: 50 % ceny. 7 dní a méně: 100 % ceny.

  • 15) Co je zahrnuto v ceně?

    Voda, elektřina, ložní prádlo, ručníky, základní toaletní potřeby, Wi‑Fi, dřevo do kamen i na ohniště.

  • 16) Je k dispozici ohniště a dřevo?

    Ano. V areálu je vyhrazené ohniště a dřevo je k dispozici. Prosíme o jeho používání s ohledem na bezpečnost a okolní přírodu.

  • 17) Jak funguje koupání v jezírku?

    Jde o přírodní koupací jezírko na pozemku (nechlorované). Slouží k osvěžení a relaxu; prosíme o opatrnost, zejména s dětmi.

  • 18) Je možnost sportu a her?

    Ano. Travnaté plochy jsou vhodné pro nenáročné hry (frisbee, pétanque, badminton apod.). Okolní lesy nabízejí pěší i cyklovýlety.

  • 19) Kde zaparkujeme?

    Parkování je možné přímo u srubů na soukromém pozemku.

  • 20) Jak se k Vám dostaneme?

    Adresa: Artolec ev. č. 5, 378 33 Nová Bystřice. GPS: 49.01094 N, 15.12822 E. V docházkové vzdálenosti je autobusová zastávka; železniční stanice je v Nové Bystřici.

  • 21) Pořádáte oslavy a večírky?

    Prosíme o ohleduplnost k přírodě a sousedům a dodržování nočního klidu. Větší akce je nutné předem individuálně projednat.

  • 22) Je ubytování bezbariérové?

    Bezbariérové řešení není standardně zavedeno. Pokud máte specifické požadavky na přístupnost, kontaktujte nás prosím; rádi možnosti ověříme.

  • 23) Poskytujete dětské vybavení (postýlka, židlička)?

    Na vyžádání se pokusíme zajistit vhodné řešení; prosíme, uveďte požadavek v poptávce.

  • 24) Jak ověřím dostupnost termínu?

    Napište nám prosím Váš preferovaný termín a počet osob; dostupnost Vám obratem potvrdíme.

  • 25) Jak Vás kontaktovat?

    Provozovatel: Ing. Jiří Čírtek | Telefon: 420 603 803 623 | E‑mail: u.zelezne.ruze@gmail.com


  • Poznámka

    Pokud potřebujete vystavit fakturu nebo máte speciální přání (např. uspořádání postelí), uveďte je prosím rovnou v poptávce.